Ärendehantering
Vi är stolta över att jobba med ett av marknadens ledande ärendehanteringssystem, Mobigo.
Vi kan på ett snabbt och kostnadseffektivt sätt hantera administrationen kring samtliga uppdrag, både planerat underhåll, akutservice och felavhjälpande åtgärder.
Kostnadseffektivt
Mobigo är ett mobilt ärendehanteringssystem för uppdrag och digitala arbetsorder. Lösningen bygger på mobila arbetsorder istället för papper och ger vårt företag fullt stöd för att hantera alla delar i arbetsorderprocessen, både på fältet och på kontoret.
Enkelhet
Som avtalskund kan ni om ni så önskar själva registrera nya och följa pågående uppdrag via kundportalen. Inget mer väntande i telefonköer.
Snabbhet
Alla arbeten kan i realtid följas via vår kundportal där ni som avtalskund kan se status, åtgärder och dokument som tekniker bifogat. Dessutom skickas e-post/sms när uppdrag är registrerade, påbörjade och avslutade vilket innebär att ni aldrig behöver undra vad som skett. Alla tekniker jobbar med bärbar PC och Iphone på fältet för omedelbar återrapportering. Tekniker har på detta sätt alltid tillgång till sprängskisser,serviceinformation samt kan göra reservdelsbeställningar direkt i fält.
Tydlighet
Företaget kan ge er detaljerad återkoppling av vem som gjorde vad, när, och vilket material som använts för att lösa en viss uppgift.Vi märker upp er maskinpark med individuella objektnummer för enkel serviceanmälan och för att få detaljerad uppföljning för respektive objekt. På fakturan från oss framgår självklart också dessa uppgifter.